ATC 2 ay 20 günlük oğlum var tuvaketini yapmadığı için fitil verdiler sabah verdim ama hala yapmadı fitil geride çıkmadı bu normal mi 😔
Ugggg ATC demkki içerisi temiz canım bişey yok 1 buçuk aylıkken başladı bizimde kabızlık bağırsak düzenleyici kullandık bı iki kerede fitil kullandirdim çok hziesuzdu birinde felaket doldu bez birinde yapmadı hiç
ATC Birde şey sormak istiyorum 2 numara bez kullanıyoruz 3-6 kilo kenarları iz yapıyor 3 numaraya geçmelimiyim 5700 gram kilosu da?
Minikprensannesi ATC geç tabi zamanı gelmiş bile bide bezın yan taraflarında lastıkler var ya onları cıkart bebegının bacagını sıkmasın kopartınca geliyo zaten