Arkadaslar meyve fiyatlarının farkında mısınız? Istanbulda yaşıyorum 10 tlden asagi meyve yok. 4 tane şeftali 4 tane muz bi corba kasesini anca dolduracak kadar üzüm 6 tane kırmızı erik aldım 27 lira verdim. Kirazın kilosu 18 lira eriğin kilosu 16 lira. Bitek benim oturduğum yerde mi böyle merak ediyorum doğrusu