Kızlar,bize kaynanamlar köyden et gönderirler hep.Geçenlerde koç eti göndermişlerdi.Ben de evde kızım için kıyma yapıp küçük paketlerde dondurucuya koyuyorum hep.İşte eti kıyma yapıp buzluğa yerşeltirdim.Bugün de kızıma yeidrdim.Demin kaynanam onun koç eti olduğunu söyledi.Kızım 9aylık.Hem bugün o etten verdim kızıma hem de açıkçası başka et te yok evde.Biz de hep köyden gelem eti kullanırız güvenli diye.Sizce kuzu etinden başka et zararlı olur mu?