Eymenkaan Kızlar adetim biteli bir hafta oldu bugün yumurtlams günümdu ama pembe tarzda lekelenmem oliyo sebebi ne olabilir. 2ay öncede başıma gelmişti 3 4 gün sürüyor böyle