Kubradar ay onun kadar berbat birşey yok ben tam 4 ay çektim o meme reddinden şimdi 5 aylık olduk hala ara ara yapıyor 🤦♀️ öncelikle çok sabırlı ve sakin ol demesi kolay biliyorum gerçekten çok zor bir durum ama sen sakinliğini korursan herşey daha güzel olacak bu durum geçici bir durum hep böyle düşün. Ben çözümü oğlumu uykuya daldırırken emzirmekte buldum. 2 saatte bir uyuyordu bende o uyurken 2 saatte bir emziriyordum. Ama bebeğinizin emmek istememe sebebini bulun öncelikle, burnunu düzenli temizleyin sessiz bir ortamda emzirmeye çalışın hafif sallanarak emzirmeyi deneyin belki acıkma saatleri uzamıştır aç olmadığı içindr emmek istemiyodur ya da gazı vardır ama pes etmeyin inanın kazanan siz olacaksınız ben hala daha ara ara böylw yapınca iyi sabretmişim yerimde başkası olsa dayardı mamayı diyorum kendimlr de gurur duyuyorum umarım hemen düzelir