Denizpoyrazz Kizlar 5 gün gecti adetim test negatif yine. Belirtiler var ama demek ki bebis yok. Sağlık ocaginda test yapılıyor mu bilginiz var mı? Veya doktora gitsem adet söktürücü mu verir ki ilac?