Ben 2 alt 2 ust yirmilik dişimide cektirdim. Cok oluyor 5-6 sene olmuştur.agridan duramiyordum. Cekilip dikis atildi birkac gun zorlandim agzimi acamadim zaten bisey yemek ne mumkun sadece ılık sivi seylerle beslenmistim ustler daha kolay olmustu.gecmis olsun umarim kolay gecer