Kızlar selam,
Komşum bebeğine (7 aylık) özellikle atak dönemlerinde aşırı saatlerce ağlayıp susmadığı zaman calpol veriyormuş ve bebek sakinleşiyor sonrada uyuyormuş. Doktoruna sormuş bi çay kaşığının çeyreği kadar sorun değil ama her gün her gün de verme demiş. Merak ettim siz de bunu yapıyor musunuz? Ben normalde çok ilaç seven bi tip değilim. Rabbim korusun ateş vb. dışında da ilaç vermeyi düşünmüyorum fakat komşum bunu yapınca merak ettim. Benim mi bilmediğim bişi var acaba?