Arkadaşlar lütfen destek kızım 2 aylık ve çok zorla yedidiriyorum memeyi almıyor emmiyor sağıp biberonla veriyorum onda almıyor mama verdim onuda almıyor doktora gittim bişeyi yok dedi sen zorlada olsa ver dedi 2 aylık bebeği olan anneler sizin bekler nasıl bir öğünde kaç ml içiyorlar şütfen içim rahtlasın istiyorum 2 haftadır çok kötüyüm 🥺🥺