pinar5595 36+6da 233o grm dogum yaptim su an iki yasinda saglikli bir bebegm oldu cok sukur tek sikintimiz cok zayfti 3 hafta karin cevresi geriligi ile dogdu 2 ay cok zorlanmistim surekli uyku halindeydi emzirmek yada mama icirmek iskence gbiydi ama sonradan duzeldi cok sukur su anda 2 yasina giricek hic korkma zaman nasl geviyor anlamiyorsun bile