daisybebek S1 yada S2 modelleri var memnun kaldınız mı? aylık 300 tl ameda ve medela ya göre daha uygun ayrıca medela bulunduğum şehir e gönderim yapmıyor. memnuniyet iyiyse acil kiralama yapmam lazım
[silindi] daisybebek canım onları bilmiyorum ama benim bebeğim emmediği için doğduğundan beri sağarak veriyorum Ameda almıştım çift pompalı olandan onu kullanıyorum. Ama satın aldım kiralamadim
bala86asel daisybebek Medela sağma makinam vardı Ablamdan kalma Sütüm çoğalsın diye biz de kiraladık çok etkisini gördüm İki ay kiraladık daha sonra Spectra Sağma makinesi aldım şu anda ondan da çok memnunum medelayı aratmıyor Benimki çok sesliydi eski değilsin galiba medela Spektra mükemmel
daisybebek bala86asel canım en altta medela spectra çok güzel demişsin tam olarak hangisini önerirsin 😥 bu arada spectra elektrikli ev tipi almak daha mı mantıklı?
bala86asel daisybebek ikisi de güzel karar senin ama sütüm ilk baş çoğalsın dersen 1 ay kirala tabi hastane tipi daha çok süt sağıyor artırıyor ben 2 Ay kiraladım sonra spektra aldım medela evde vardı zaten