Eymiiii Ay uyku gerilemesi var dediler sanırım tam anlamıyla yaşıyoruz uyutmakta o kadar zorlanıyorum ki anlatamam sallamanın her türlüsüne razıyım ne kadar zor ve yorucu olsa da ama asla izin vermiyor geriliyor kendini kasıyor ağlama krizleri olmuyor her gece ayrı bir harp halindeyiz uyku eğitimine karşıydım hoş çok gerekte olmamıştı ama şimdi acaba alsamıydım diyorum bu şekilde her gece ağlıyor çünkü ne olacak bilmem bu beneler ne zaman kendi başlarına uyuyor 🙄