2halime bence dert olmasın çünkü kilo nasıl her bebekte farklıysa boyda öyle benim işim 185 ben 175 boyundayım eşimin kardeşleri
190 boyunda benim abim 190 boyunda ailede gende herkes uzun mesala bana da herkes oğlun çok zayıf diyor bende hayır zayıf degil boylu kilosunu göstermiyor diyorum ki öyle de doktorum kilosunun çok iyi olduğunu söyledi hatta boyu olmasa obez sınıfında olur falan demişti gülmüştü bence takılmayın her bebeğin kilosu da boyu da kendine hastır