Cirkin inşallah canım ya 🤷 Benim korkum da ya vazgecmezse ilerde sorun yaşarim mesela parka götürsem birine vursa çok mahcup olurum 🙄 Zamanla bırakır diye umuyorum 🤔 İşin tuhaf tarafida teyzeleri annem babam gülüp ona destek veriyor vur kızım eh yap kızım o da hem vurup hem de kahkaha atıyor, çok kızıyorum yapmayın diye ama dinlemiyorlar da annem hemen dariliyor al kızını daha sevmem falan arada kalıyorum iyice 🙄