babymakarena Hadi herkes kedisi ve bebesiyle olan fotoğrafını atsınnn bizde durumlar her gün böyle beraber uyuyup beraber uyanıyoruz evde 3 kedimiz var😍 asla zarar versin istemiyorum ben çocukluğumdan beri çok seviyorum Ege aren de böyle olucak inşallah🐣🤎
Mom0911 babymakarena maşallah bizim kedimiz yok☺️ Ama Oğlum 🐶 çooook ama çokkkk seviyor, inşallah ileride olur bizimde🥰🐶
nursocum babymakarena Benim oğlumda kedi aşığı sitedeki tüm kediler yanına geliyor oda cici yapıyor 😿