Emineufk Merhaba arkadaşlar kuzum bir aylık pişiğimiz ne yaptıysam geçmiyo ıslak mendil kullanmıyoruz bepanthol kullandık geçmedi çinko içerikli pişik kremi kullandım geçmiyo ne yapmam lazım
GSME Emineufk arkadaşım yapar mısın bilmem ama benim bebeme iyi geldi. Aleovera vardı evde kırıp içindeki sıvıyı sürdüm geçti çok şükür :)
YaseminElif Emineufk merhaba benim kızımın da cildi çok hassas o yüzden ben pamuk ıslak mendil yerine her altını açtığımda yıkıyorum kuruluyorum çünkü ıslak kalınca da pişik olabiliyor birde sudocrem kullanıyorum gece yatarken sürüyorum gün içinde kullanmıyorum içinde kiler den dolayı deri yi inceltebiliyor Muş ama en iyisi de o
cito83 trosyd ve fito karıştırıp sabah akşam 3 gün sür ilkgünde etkisini gösteriyo doktor tavsiyesiyle kullandım fitoya devam edebilirsin ama trosydu 3 günden fazla kullanma dedi doktor
Edaozdxx Ben ılık su ile poposunu yıkayıp kurulayıp zeytinyağı uyguluyorum. Bugün az birşey pişik olmuş. Sanırım yediğim birşeyden kaynaklı oldu. Zeytinyağı iyi geliyor genelde. Ocak’ta az ısıtılıp asidi alınmış olması gerekiyor.
Snglll Doğumdan itibaren eczanede yapılan özel pişik kreminden aldım ve bebeğim 3 aylık çok şükür ne pişik ne kızarıklık çekmedik ...eczanenize sorun isterseniz belki özel krem yapıyorlardır.
YaseminElif GSME her şeye de iyi mi gelir bi bitki mi desem çiçek mi desem 🤗 kan grubu 0 olanlar kullanmasın ama iyi gelmiyor Muş 🙋♀️
Emineufk Zeytinyağıda kullandım kanıycak gibi içim sızlıyo valla bezdenmi acaba prima almıştım doğumdan önce koli koli eğer bezdense elmde patlıycak 🤭🙁🙁
Fbasturk Emineufk altını temizleyip kurulayin açık kalsın biraz , sudocrem sürün biraz dursun sonra bezini takın ,pisikte sudocrem i tek geçerim
Fbasturk Emineufk evet eczanede satılıyor sudocrem pişik için tek geçerim zaten eczaciya da sorun iyi gelir mi diye kesinlikle en etkili üründür diyecektir
cemre28 Emineufk Hametan krem deneyebilirsiniz. Bende normalde sudocrem kullanıyorum sürekli ama çok kızarıklık varsa hametan kullanıyorum geçene kadar.
Glfdnaktr Emineufk canım oğlum çok kotu pişik olmustu ne yaptıysam gecmedı en son bı yerde klasık arko kremin ıyı geldıgını okudum evet ıcerıgı pek ıyı degıl ama en son care dayanamadım surdum 2 saatte gecırdı resmen hiç bişey kalmadı fiyatıda 2 buçuk tl😅