HakanBahar Kizlar iyi akşamlar. Bebeğini emziren aynı zamanda korona asisi olan annelerimiz var mi aramızda. Bi sikinti yaşadınız mı?
iamthed Biontech oldum ben. Emzirdiğim için özellikle tercih ettim antikor ona da geçsin diye. Tanıdığım tüm doktorlar da bu yönde tavsiyede bulundu
HakanBahar iamthed bi sikinti olur diye etrafımdakiler korkutuyor insanı kafamda karıştı bilemedim. Siz bi sikinti yasamadiniz dimi. Bebeginiz kac aylıkti.
selin-1903 HakanBahar ben olmadım 2 aylik daha bu konuda kesin bir veri olmadığı için korktum acikcasi