Figen33 Eşimin mesleğinden dolayı bana da aşı hakkı çıktı emzirirken aşı yaptıran ya da yaptırdıktan sonra emzirmeye ilgili bilgi verebilecek olan var mı?
Elifcan Figen33 ben olamıyorum ya denenmiş bi şey değil hemen bebek üzerinde etkisini anlayabileceğimiz bişey de değilhayırlısı Rabbim yardım etsin
Emirto Figen33 bebegimin doktoru ve sağlık ocağı hemsiresine danıştım . hiç kimse yaptir/yaptirma diye sorumluluğu almiyor. Zaten aşı vurulmadan hastanede evrak imzalatiyorlar. Ben kendi tercihimi vurulmaktan yana kullandim covid olmaktansa asi olurum daha iyi diye düşündüm
Figen33 Emirto Açıkçası bende öyle düşünüyorum doktorum 1-2 saat emzirmesen yeterli demişti ama emin olamadığım için burda yaptırmış olan varsa bilgi almak istedim. Yarın yaptıracağım bende inşallah bir sorun yaşamaz bebeğim. Rabbim herkese şifa versin bu hastalık da bir an önce biter inşallah.
Figen33 Emirto Vücuttan atmakla ilgili birşey söylemedim doktorun o şekilde bilgi verdiğini söyledim.
minikoalam Bana da aşı çıkmış ama alerji geçmişim olduğu için hastanede vurulmam gerekli diye not düşülmüş. Tüm gün emzirmem yasakmış sabahtan gidip yaptırcam gündüz çok emmiyor gene bi şekilde idare ederim ama memede uyuyo gece zorlar