1 yaşında bebeğim yaklaşık 15 gündür açık sarı kaka yapıyor önceden kakası normaldi beslenmesi güzel mama ile besliyorum günde bir kez mama alıyor diğer öğünleri ek gıda artık endişelenmeye başladım farklı hiçbirşey de vermiyorum.. Bilgisi olan bana yardımcı olabilir mi