Merhaba Anneler ;
Geçen ayın 26.sında idrar tahlili yapıldı birde gaita yapıldı sonuçları bugün gösterebildim doktora gaita temiz çıktı lakin idrar tahlili lökosit 7-8 epitel hücresi 10-15 çıktı şüphelendi doktor enfeksiyondan idrar kültürü yapılacak yarın 1 ay 19 günlüğüz bebeğim kız ateşi ishali kusması yok sadece huysuzluğu var değerleri böyle çıkan kız anneleri idrar yolu enfeksiyonu çıktı mı sonuç ?
Şimdiden teşekkür ediyorum 🌺