dilara92 Merhaba kızlar. Alerjik bebeği olanlar ya da konu hakkında bilgi sahibi olanlar. Hangi aşıyı tercih etmeliyim? Biontech olarak düşünüyorum ama alerjik bebekler açısında sinovac daha iyi diye birkaç yorum okudum ve aklım karıştı. Önerileriniz nedir?