BurcuBrc benimki 1730gr dogdu prematüre 3 ay 3 hafyalıkken 5 kiloydu ama gelişimini 2 yasına kadar düzeltilmiş ayına göre degerlendirmek lazım aslımda 2,5 aylık bebek sayılıyorken 5 kiloydu. Birde son ay hic kilo almamstı meme+bieronla sütümü veriyordum biberon reddi basladı. Memeyi tam bosaltmadan bırakıyordu cnkü emmeye cok alısık degil yogun bakımda alıstı biberona sonra bir anda sadece meme istemeye basladı üstğne saglık sorunu yasadı 2 hafta önce ameliyst oldu bu haberle sütüm yarı yarıya azaldı e sadece emiyor derken😊 valla önce kilosuna üzülüyordum da simdş bu ameyst sürecimiz tekrsr edicek canı sag olsun yeter diyorum kuzum iyi bile toparladı 2 ay hic uyuyamdım bugünlere getirene kadar 2 saate bir emzirdşm bezledim süt sagdım uyuyacak vaktim kalmazdı birde hep agzından akıtırdı yutması gelişmemişti 30cc sütün yarısı dudaklarından akar giderdi içemezdi kuzum😊 amaan işte böyle dertler var bosver in evde olmak bile huzur nedenymiş ameliyattan sonra 2 hafta doktoda gitmedik gebeliğimin son dmnemi dahil 7 aydır ilk defa yasadıgım bir lüks bu