minnakanne12 kızlar merhabalar 3 ay 20 günlük bebeğim hipoalerjenik mama içiyor şu aralar bebeğim de biberon reddi var ayrıca gündüzleri hiç uyumuyor uykuya dalarken ağlama krizlerine giryor başından bu tarz bişe geçen varsa süreci nasıl yönettiniz
anneoldumkiben minnakanne12 alerjik mama kulanıyoz biz de. Doktor bi kaç damla pekmez ya da vanilya şurubu ile tadlandırabilirsin demişti. Benim öyle de içmedi sonra alıştı birden .