kubusss Birfincankahvee canıım teşekkür ederiiz insalah bakalım bazıları döner bazıları kalır diyor 😍
Gizemhzl kubusss https://resimyukle.link/i/Ge33k Net degil 😓 birde kırptım fotoyu iyice bulanıklasmıs
seyma_YA kubusss 6 buçuk aylık ilk doğduğun da daha koyuydu açıldı güneşte yeşil gibi parlıyor umarım böyle kalır ☺️
Mysunshines17 kubusss Kaşlarına bakınca baya sarı yani sarışın bir bebek olacak belli ki ..En koyu renk olarak ela olabilir ,değişir bebeğiniz rengi daha ama çok fazla koyulasmaz
kubusss Mysunshines17 hadi insalah diyeyim aynen sarısın bi bebek baba da ela en kötü ela olur diyoruz bizde ya kahveye dönerse şok😁
barbiee Benim kızımın gözü de tam ortası kahve hafif kenarları yemyeşil 3 aylık çözemedim bende her gören bizede renkli gözlü olur dio… ama hiç umudum yok
Irem-kuzey kubusss valla canim ben kesin gozuyle bakiyordum yine de belli olmaz tabi belki donmez sizinki 😀bizim ailemizde mavis cok olunca bende kalir sanmistim ama iste kismet 😀yine de ışıkta ve acik renkli kiyafetlerde baya acik kahve oluyor bazilari isikta yesil mi diye de soruyor bazende cok koyulaşıyor bende tam anlamış değilim ama acik koyu sonuç olarak kahveye döndü bu arada Allah bağışlasın çok tatlı kuzucuk massallah 🧿🧿
Oozzee kubusss oğlumun da böyleydi, maalesef 6. ayından sonra koyulaştı. Şu an açık kahverengi-bal rengi gibi bi tonda (29 aylık) Eşimin gözleri yeşil olduğu için yeşil kalacak sandık ama yanıldık.. Belli olmuyor, İnşallah değişmez sizinki..
S_x_w kubusss dönebilirde dönmeyebilirde🤭😅 ilk kızımın böyleydi şimdi ela.. Açık bir ela ama farkediliyor.. güneşte ve ağladığında yeşil oluyor 😁
kubusss Kivircikgirl benim kahve eşimin ela benim dedemin mavi eşimin dedesinin ve halasının yeşil :))
Seldabi kubusss koyulasir bebeklerin goz rengi 3 yasina kadar degisebiliyor kizimin maviydi 2 yasinda yesile dondu 3 yasina 2 ay kaldi hala yesil
ikiprensannesi_gul kubusss amaa yaa çok tatlııı yerimmm 🥰☺ maşallah subhanallah Allah bağışlasın göz rengi değişmez artık 🌸