Tubasel24 yediğimiz yemeklerin çok azı bebeğe gaz olarak dönüyormuş aslında, ben yine de lahana vs.türevlerini yemiyorum… bir de bebeğin emiş şekli bile gaz yapabiliyor. Benim 30 günlük oğlum çok hızlı emdiğinden, yuttuğu gazların bile sesini duyabiliyorum maalesef. Sanırım gazın önüne bu dönemde geçilemiyor…