Benim oğlum da 8 aylikti gecen ay yataktan düştüğünde benimki direk agzini vurdu her tarafimiz kan icinde kaldi dudagi patladi doktorum uyutmamami soylemisti en az 2 saat cok şükür dikişlik bisey olmadi ama nasil korktuğumu tahmin edebilirsiniz yatagin tam ortasinda etrafi yastik doluyken bile arkami 1 sn donmemle dusmesi bir oldu Allah korusun yavrularimizi cok hareketlendiler benimkide saatlerce ağlamıştı tabi bende onunla birlikte
lütfen sizde uyutmayin bebeginizi kusma ve ishal durumlari acil doktora gitme belirtisidir aklinizda bulunsun cok cok gecmis olsun