Dmt4141 Bu akşam biontech oldum. Aşıyı yapan sağlık personeli 24 saat emzirmemem gerektiğini söyledi. Ama oğlum çok meme bagımlısı az önce emzirmek zorunda kaldım çok agladı.aşı olup hemen emziren var mı bebekte bir yan etki oldu mu
Nzlshn Dmt4141 ben aşı oldum canım hiç bi sıkıntı yok bebeğimide gayet güzel emzirdim öyle bişey söylemesi çok saçma hem hamile hem emziren bi sürü arkadaşım var sağlık çalışanı hepside aşı oldu
Aliasaf01 Dmt4141 Ben oğlum 4 aylıkken sinovac oldum. Ben hiç beklemeden emzirdim. Doktorumuz emzirmemde sakınca olmadığını söylemişti.
Dmt4141 Nzlshn içim rahatladı bende doktorumuza sağlık ocagındaki ebemize sordum oda olabilirsin dedi. Ama emzirme konusunda bu akşam aşıyı yaparken öyle söylediler kafama takıldı.
okuloncecianne Dmt4141 canım ben de geçen hafta oldum. Oğlum 4,5 aylık. Ben de hemen emzirdim. Birçok doktor ebe ve hemşireye sordum hepsi de emzirebilirsin dedi. Sorun da olmadı şükür.
Dmt4141 okuloncecianne bende dün geceden beri emziriyorum şükür şuanlık bizde de sıkıntı yok çok sağolun