Merhaba,
başlıktada yazdığım gibi 14 aylık bebeğim arkamdan banyoya geldi ve kaşla göz arasında ayağı kayıp sırt üstü fayansa düştü. Kafasını vurdu mu ya a ne kadar hızlı vurdu göremedim. Gözlemliyorum bi gariplik olmadı kusma vb gibi. Ama hem kendimi suçluyorum hem içim içimi yiyor. Başına böyle birşey gelen var mı?