rotavirus ve menenjit asisini neden devlet karsilamiyor madem bu kadar onemli bir asi parasi olan yaptiriyor olmayan yaptiramiyor asilar almis basini gitmis rotavirus 267,menenjit asisi 280 bu nedir ya boyle saglik bakanligi bu asilari listesine almali bence ucretsiz vurulmali.bunun icin bizler ne yapmaliyiz bilgisi olan