Geçmiş olsun, ama serum fizyolojik, tuzlu su ve aspiratör ile temizlediğiniz halde geçmiyorsa yapacak bir şey yok, benim kızımda aynı sizin gibi olmşdu 10 aylıkken, ne yapdıysam geçmedi, neredeyse 1ay sürnüşdü 😔 doktor burun spreyi vermişti. Onu kullandık. sonra kendiliğinden geçdi. Umarım bir an önce geçer çok geçmiş olsun.