Elaninannesi2021 Kızlar doğum yapalı bugün 27 gün oldu korse sipariş verdim. Sezaryen doğum yaptığım için ne zaman takayım korse yi bilmiyorum. Aranızda korse kullanan var mı kaç gün sonra takmalıyız korseyi
Wanderlust Elaninannesi2021 sezeryanin ertesi gunu kullanmaya baslayabilirsin demisti doktorum ben 5gun sonra aldim sizin nerdeyse bir ay olmus direk basayabilirsiniz
Eylulhuma16 Elaninannesi2021 kuzenm hemsire bende sezryn dogum yaptim dogumdan 1 yada 2 hafta sonra kullanirlsn dedi ama korse okdr zor ve rahatsz edicki ben kullanamadm insallah sen kullanirsn hic sevmedm korseyi ben
SaskinOrdeginAnnesi Elaninannesi2021 bana doktorum hemen taktırdı takmadan ilk günler yürüyemiyordum bile daha kolay ayağa kaldırdı beni .
Wanderlust Elaninannesi2021 ben cok az kilo alip 2 haftada verdigim icin 1 hafta kullandim sadece. biraktim eski halime donunce o yuzden yorum yapamicam uzun sure kullanan arkadaslar daha dogru bilgi verir
Eylulhuma16 Elaninannesi2021 ya hem sıkı hemde vucudmda oyle bisyn olmasi beni aşırı derece rahtsz etti belki abrtiyosn dicn ama bende zayf olmayi gobgmn olmamasni cok isteyn biriym ama onu kullanamadm