Kızlar merhaba benim elif tuğram 8 ay 23 günlük.melegim dogudu andan itibaren uyku düzeni yok 48 saat 36 saat uyumadığı oluyo bazen.gaz problemi peşimizi bırakmıyor maalesef.suan diş çıkarma döneminde hiç bir şekilde bir şey yemiyor kahroluyorum resmen .sadece mama içiyor.ne yapacağımı şaştım kaldım iyce .tek başına bakıyorum eşim saymazsak.ailemden uzak bir şehirdeyim .bazen o kadar çok kafam karışıyor ki beynim duruyor resmen uyumuyor yemiyor ağlıyor.o böyle yaptıkça içim kan ağlıyor .bana dua eder misiniz .ve bir şeyler önerir misiniz.gaz problemi yüzünden doğru düzgün yemek dahi yiyemiyor çünkü ne yese gaz yapıyor 😭