Merhaba sevgili anneler,kızım 2 ay 23 günlük doğumdan sonra sarılık oldu mamaya başladık biberonla anne sütü de alıyor aynı zamanda ama yalnızca anne sütü tatmin etmiyor kendisini mamayı alınca rahatlıyo ben de günde maksimim 3 kere olmak üzere veriyorum mama.Beni tedirgin eden şey bugüne kadar yaşamadık ama biberon bir gün meme reddi yapar mı yoksa yapsaydı bugüne kadar yapar mıydı?Aranızda biberon ve emzirmeyi rahatça birlikte götüren var mı?