Selam anneler. Emzirme ya da hamilelik sürecinde Aşı olup da herhangi bir yan etkisiyle karşılaşan anneler var mı aramızda? Ben de olacağım doktorum da önerşyor bir çok doktor da “olmamızın olmamaktan daha iyi olduğunu” savunuyor. Yakalanma durumundaki ağır geçiren gebe ve lohusa vakaları görünce bu açıklamayı yapıyorlar. Geçen gün bir doktorum daha yazısını okudum bebeğe de süt yoluyla koruyuculuk sağladığını savunuyordu. Yaptırablar yazabilir mi💞