selin-1903 2 aylik bebegimin altini degistirken koltuğun üstündeki telefon başının ön yan tarafına düştü anlık agladi ama sonra sustu simdi gülücük de atıyor ama birsey olmuş mudur acaba çok korkuyorum
06012021 selin-1903 canim bnde dusurmustum yanlislikla kiyameti kopardi aglamakatan cok sukur bisey olmamisti. Yinede kontrol et gozlerine falan canim kayma falan olmasin
Raymalifalitiko selin-1903 Bende o dönemlerde düşürmüştüm hamd olsun birşey olmadı korkma birşey olmaz..
nisanada42 Ayyy bende düşürdüm hemde 2 kere öyle vicdan azabı çektim ki günlerce atlatamadim. Çok şükür ki bir şey olmadı endiselenme bebekler darbelere karşı daha dirençli oluyor ama kontrol et sürekli bebeğini aksi bı davranış sergiliyor mu diye
selin-1903 nisanada42 tamam çok teşekkür ederim ever şu an içim yanıyor ya o an tekrar tekrar gözümde canlanıyor sütüm kesilmesin diye düşünmemeye de çalışıyorum
nisanada42 selin-1903 yok yok aman diyim o kadar stres yapma yataktan bile düştü kızım ama bir şey olmadı çok şükür