Bende cok arastirdim bu mama durumunu. Gercekten her cocukta farkli tepkiler gosteriyo. Ama sunu anladim sma yuzde 80ninde kabizlik yapiyo. Bebelac goldda yuzde 80ninde ise yariyo. Ben hipp kullaniyodum ama bebegim sevmedi gibi geldi 60 ccyi zor bitiriyodu. Similac aldim gaz sancisindan kivrandi ve kakasini fitille yaptirdim. Simdi bebelac gold aldim severek iciyo 3. Gunu bugun gaz skntisida kalkti gibi geldi bana. Kaka durumuna bakicam kakasinida 5 gune kadar yaparsa bu mamadan devam edicem. Yani denemeden olmuyo. Bebelac sekerli bi mamaymis ama artik yeterki doysun doye veriyorum. Mememide veriyodum reddetmeye basladi sekerli diye sanirim😁