zeynepduha eğer kilo alımı doktor kontrolünde normal seyrediyorsa lk üç ayda sürekli emmek istemesi çok normal benimki de devamlı emmek istiyor yarım saat kırkbeş dakika arayla. Elini emmesi de bu ayda başlıyor sebebi ise açlıktan değil tanımaya başlamasından kaynaklıyor. Bebekler bu aylarda oral dönemde oldukları için herşeyi ağızları ile tanımaya çalışıyorlar. Korkma canım Bebişin aç değil ağzının yerini, parmaklarını , ellerini öğreniyor , tükürüğü ile de ıslaklığı deneyimliyor☺️