Kızlar bebeğim bir yaşında altıncı aydan beri ek gıda alıyoruz ama ek gıda ilk aldığımız zamanlar yemeğini yiyordu ama ne olduysa dört aya yakındır dört ay olmasa bile üç aya yakındır yemek yemek istemiyor hiçbir şekilde ne yapsam ne etsem yemiyor tatlıyı da sevmeyen bir çocuk insan tatlıyı sevmez mi ve tatlıyı bile sevmiyor artık ne yapacağımı şaşırıyorum lütfen bana bir fikir verin bu arada da dört gündür de anne sütünü sadece alıyor anne sütünü kusuyor üstelik ne bana bir fıkır verim lütfen 🙏