Merhaba hanımlar hayırlı akşamlar,yoğun akıntım nedeniyle doktora çıktım bugün. Doktor alttan muayene etti yara var mı rahim ağzında diye çok şükür yokmuş,idrar tahlili yaptı idrar tahlilim temiz çıktı allah’a şükür. Ama rahmimden örnek aldı Smear testi yapmak için. Fakat sonuçlar 15 gün sonra çıkar dedi. Idrar tahlilim temiz çıktığına göre smear testiminde negatif çıkma olasılığı olabilir mi kızlar acaba? Bide şey 29 unda gel dedi ama eşim 29 unda çalıştığı için gidemeyeceğim ayın 5 temmuzda gitsem yine de sonucları bana söyler mi doktor acaba? Devlet hastanesine gidiyorum bu arada,bugün gittiğim hastaneden farklı bir devlet hastanesine gitsem orda da ilk hastaneye gittiğim sonuçlar çıkar mi acaba kızlar, lütfen bilgisi olanlar bakabilir mi. Herkese hayırlı akşamlar olsun