Lina_Deniz Bebeğimin bezinde bir kaç kez böyle kristal şeklinde parçacıklar var sleepy kullanıp başına gelen var mı ? Bezi değiştirmeli miyim sizce ?
Sena93 Lina_Deniz Ben hep prima kullandım geçen gün marketler kapanacak diye mecburiyetten sleepy aldım, primayı akşam 9 da bağlayıp sabah 9.5-10:00 gibi alıyorum sleepy de de aynısını yaptım dediğin gibi ufak parçacıklar vardı muhtemelen çok durmasın dan kaynaklı
F-Betul Lina_Deniz Bez çok dolduğu için oluyor sanırım içindeki pamuklu maddeler suyla birleştiğinde dediğiniz gibi şeylere dönüşüyor.
Lina_Deniz Sinemmmmm aslında o kadar da çok değil. Ama bence de bezin kalitesizliği. Son zamanlar da bozdu sleepy
Pamircik İçindeki emici jeller çıkıyor, aynı sorunu ben de yaşadım :/ üstelik 2 aylık bez almıştık ve hepsi aynı haldeydi, kafayı yiyecektim. Bez 2 saat kalsa bile çıkıyordu :/ prima da pişik yapıyor oğluma. Sleepy bio güzel ama.
Sinemmmmm Lina_Deniz cok doluluktan da olmus.olsa ben kizimin altini uyurken degistiriyorm sabaha kadar degistirmiyorm uykusunu bolmemek icin uctan uca dolmus oluyor.yine de oyle bi sey gormedim ama jenny willy kullandim 1 kere onda dediginiz tarz boncuklamalae olmustu