Merhaba güzel anneler 🌺
Bu sabah aşı oldum.1 saat sonra rutin inanılmaz olan diş ağrım sebebiyle o an hiç düşünmeden apranax ağrı kesici içtim 😞 şuan aşının halsizlik,mide bulantısı,kolda ağrı gibi yan etkisini yaşıyorum buraya kadar problem yok fakat arkadaşıma söylediğimde çok zorda kalırsan parol kullan dedi bende nedenine internetten bakmak istedim.
Antiinfalamatuar içeren ağrı kesiciler aşının etkinliğini azalttığı için önerilmiyormus başına gelen bilgisi olan annelerimiz var mı acaba . Olan oldu dönüş yok ama bir an kötü oldum keşke baksaydım diye düşündüm .😞