Synmannesi inan anlıyorum seni. Annelik işte yesin diye yapıyoruz herşeyi ama ilerde inan ki düzelmiyor ve baya sorun. Dışarı çıkıcan, bir yere yemeğe gidiceksin ama çocuğun pütürlü katı yemiyor. Yaşadığım için biliyorum. O yüzden uyarmak istedim yanlış anlamayın beni.