Sevgili anneler, 27 gunluk erkek bebeğim var. Baslarda sarilik riski sebebiyle 2 saatte bir o uyanmasa da kaldirip emziriyordum. Risk gecti cok sukur hani biraz uzun uyusun kendi uyanmazsa kaldırırim diyorum ama nerde. 1-1,5 saate uyanıyor sanalıysam 2 saati goruyorum. Ama problem su ki asla derin uykuya gecmiyor. Kuş uykusu derler ya oyle. Surekli mikirdaniyor, aglayacak gibi yapiyor yani elim surekli uzerinde birazcik daha uyusun diye pışpışlama pesindeyim. Soyle deliksiz 1 saat uyku dahi uyuyamıyorum. Zaten gece ilk uyanmasinin ardindan emzir, gaz cikar, bez degistir o esnada aglasin tekrar emzir vs derken bir daha uykuya gecmesi 2 saati buluyor. Gunduz de bu sekilde. Bazen sansliysam gunduz guzel uyuyor ama dedigim gibi surekli basinda durmam lazım. Artik o kadar yorgun hissediyorum ki. Kesintisiz 1 saat uyusam tüy gibi hafif oluyorum ama yok.. bu mikirdamalar gazdan diye düşünüyorum ama gazini cikarip yatirsam bile ayni degismiyor. Biraz ic dokme postu gibi oldu ama her turlu oneriye açığım sevgili anneler