15 aylık bebeğim ama hala taneli ve katı gıdaları yemek istemiyor asla 🤦🏽♀️ Doktora gittim deneyeceksin dedi. Dediği deniyorum. Yemeği koyuyorum döküyor, saçıyor ama asla yemiyor. Oyalanırken temiz tabaktan verip yedirmeyi deniyorum oda pek mümkün olmuyor ☹️ Böyle sorun yaşayıp, düzelte bilen var mı ?