Liinaam benim bebiş 3 aylık olacak hala aynı. Bebeği göğsüme bantlayıp sabitleseler gık demez😂 çiş-kaka bezinin bi takibini yapın, devamında kilo alımını takip edin sonra mama verin diye tavsiyede bulunurum. Sütünüzü artırma yollarınıda deneyin ve gerçekten aç olduğuna kanaat getirirseniz mama desteği alın. Emzirmek uzun soluklu bir serüven. Mama ve meme gitmek bazen çok yorucu olabiliyor. Siz kendinizi ve bebeğinizi dinledikten sonra mamaya yönelim derim. Emzirmek her zaman daha pratik ve etkili bir beslenme biçimi çünkü, ama elbetteki aç olduğundan eminseniz içeriğini güvendiğiniz bir mamayla destek verebilirsiniz bence🌸🌸❤️