Ulker309 okurken bile içim ürperdi sizi düşünemiyorum :(
Aslında az çok anlıyorum sizi. Banada devlet hastanesinde bi doktor 6 haftalık hamile olmama rağmen (tabi bunu bilmiyorum) bana çocuğun olmaz senin diyip tüp bebek merkezine yönlendirdi.
Başka bi hasteneye gitmesem hamile olduğumu öğrenemeyecektim.