Demiralpinannesii benim bebeğim hem mukuslu yapıyodu hemde kan vardı mukuslu olduğu için sık sık emzir dedi mukusun sebebide bazen balgam olduğu içinmiş onun için sık sık emzir dedi süt alerjisi bazen 6 aydan sonra bazen 9. Ayda geçiyomuş eğer alerji devam ederse devletinde ödediği mamalar varmış ondan verebilirsin dedi benim bebeğim 4.5 aylık ara ara kontrol ediyorum 3 gün kuralı uyguluyorum kan oluyormu olmuyormu diye ama genelde geçici bir süreç diyorlar muhakkak gaita testi yaptırın gizli kan iltihap varmı yokmu diye bu alerji bebeklerde huzursuzluk uykusuzluk yapıyor çok sıkıntı çektim halada çeliyorum bide paketli gıdalar çikolata falan yememeye çalışın gerçi bende fazla dikkat edemiyorum doktorun dediğine göre sadece su ile beslenmem lazım:)