Minikannesiii Seymaslan kızım 4 buçuk aylıktı kendi hep oturmak istiyordu doktorumuza sorup oturttuk 🙂
Ballipankek Seymaslan ben cok denemistim ama benim kiz azcik tembel 8 aylikken oturmaya basladi desteksiz ama cok denemistim
-erCansu- Seymaslan doğru olan 5.5 aylıkken destekli bı şekilde oturtmak.. tabi her çocuk farklıdır bnde 5 aylıkken destekli oturuyordum 6 ayını geçerken kendisi oturmaya başlamıştı
Demirac19 Seymaslan 4 aylık dan beri kucakta oturtuyoruz tam oturmuyor tabi şimdi 5,5 yerde bir kaç saniye oturtuyoruz
Mlkmhrrm Seymaslan 3.ayda kucakta oturmaya başladı 4 5 de destekli oturdu 6.aya girdiği gün desteksiz oturdu kucağımda iken kalkıp oturur duruma gelmeye çalışıyordu doktorumuzun da onayı ile başladık
Muhasebeciana Seymaslan 6.ci ayda baslattim ben kizimi oturtmaya hafif hafif daha oncelerinde kucagimda yaklasik 1 dk kadar oturtuyordum 6.ci ayina girdigi an oturma minderi aldim onunla oturttum o sekilde daha guvenli oldu benim icin
mombeto Seymaslan 4 buçuk aylıktan Sonra kucakta oturtmaya başladık. 5 aylıktan sonra destekleyerek oturttuk 6 buçuk aylık desteksiz oturuyor
M-elisa Seymaslan ben de bilmek istiyorum bunu 😅 bizimki oturmak istiyor sanki ama desteksiz bırakınca ya düşüyor yada öne doğru eğiliyor. ama dört buçuk aylıkken sürünmeye başladı. Ben önce oturur öyle yapar sanıyordum, bizim kız biraz değişik gelişiyor 🤣