biregesevdasi ahahah he valla ya benim eşimde öyle olur kesin hele bi baba desin bana kendimi yerden yerlere atarım balkondan atlarım vallahi diyor dedim inşallah baba dediği zaman çatıda felan olmayız diyom neden dedi dedim kendimi çatıdan aşağı atarsin o anin sevinciyle napcagini bilmez 😂😂 baba desin diyede sürekli babammm babamm diye seviyo 😂😂