Hafsaefsa 1 ay önce spinal sezeryan oldum eğildim de bebeğimin altını değişirken misal eğildimde iğne vurulan omurilik kemiğimde agrı oluyor sanki iğneyi yenşdem vuruyorlar gibi benim gibi olan varmı arkadaşlarım öneriniz varmı
Acelyaooacelya Hafsaefsa bilgim yok ustte kalsın ama benım de bacagım uyusuktu ayagımın biraz ustu yaklasık 3ay da tam olarak gectı
zeynepduha Ah ah kilitleniyorum resmen iki ay oldu zamanla geçeceğini söylüyorlar inşallah geçecektir